Oy Hedengren Security Ab on tehnyt 12.9.2012 yhteistyösopimuksen pyörätuolikelaaja Leo-Pekka Tähden kanssa. Sopimus mahdollistaa mm. moninkertaisen paralympia-kultamitalisti Leo-Pekka Tähden käyttämisen Hedengren Securityn markkinoinnissa sekä yrityskuvan kehittämisessä vuosina 2012–2014. Leo-Pekka Tähden motto ”Kehitys pysähtyy tyytyväisyyteen” on täysin linjassa liiketoimintamme arvomaailman kanssa, joten päätös ryhtyä yhteistyöhön oli hyvin luontevaa, sanoo Hedengren Securityn toimitusjohtaja Kauko Pirskanen.

Leo-Pekka Tähti

Leo-Pekka Tähden lähes täydellinen kausi on kilpailullisesti päättynyt mm. paralympiakultaan, ME:een ja Euroopan mestaruuteen. Leo-Pekka Tähti eli Lepe on jo aloittanut uuden projektin neljän vuoden päähän Rio de Janeiroon. 29-vuotias kelaaja on saavuttanut neljä (4) paralympiakultaa ja tähtää viidenteen Riossa. Syksyn aikana kuullaan, onko Riossa lajina takaisin myös 200 m kelaus, jossa Lepe saavutti kultaa 2004 Ateenassa. Lontoon kisoissa tänä vuonna lajia ei ollut vaan tilalla 400 m, jossa Leo-Pekka Tähti sijoittui neljänneksi.

Talvikausi Espanjassa

Leo-Pekka Tähti suuntaa 1.10. Espanjaan pelaamaan koripalloa ja hoitamaan peruskuntokauden harjoittelun kuntoon. Aiemminkin Espanjassa vierailleena Lepe tuntee olosuhteet aika hyvin, eikä hän odota suuria yllätyksiä nytkään. Olosuhteet Espanjassa ovat lähes ihanteelliset ja lämpö tietenkin tekee lihaksille hyvää.