Haemme palvelukoordinaattoria

Haemme palvelukseemme pääkonttoriimme Helsingin Lauttasaareen

Palvelukoordinaattoria

hoitamaan asiakaskohteissa sijaitsevien turvallisuusjärjestelmien etäkäyttö -ja hallintapalveluita. Monipuoliseen työhön sisältyy mm. kulunvalvonta-, murtohälytys-, kameravalvontajärjestelmien pääkäyttö-, ylläpito- ja testaustoimenpiteet. Lisäksi työhön sisältyy palveluliiketoiminnan muut avustavat tehtävät kuten mm. palvelupyyntöjen koordinointi. Tehtävät ovat pääosin tietoteknisesti ja puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua.

Odotamme sopivalta henkilöltä tarkkuutta, itsenäisyyttä ja vastuullisuutta. Tietotekniikan sujuva käyttö sekä yleisimpien toimisto-ohjelmien hyvät perustiedot ovat edellytyksenä työtehtävän menestyksellisessä hoitamisessa. Arvostamme avointa ja rohkeata ”tuumasta toimeen” -asennetta.

Koulutustausta voi olla turvallisuusalalta ja/tai kaupalliselta alalta, tärkeintä on halu palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla ja siinä vaaditaan hyviä suullisia ja kirjallisia vuorovaikutustaitoja. Turvallisuusalan ja/tai turvallisuusteknisten järjestelmien tuntemus on edellytys työtehtävien suorittamiselle, mutta annamme tehtävään vaadittavan koulutuksen ja perehdytyksen.

Turvallisuusalalla toimiminen edellyttää nuhteetonta taustaa. Työn suorittamista varten henkilöllä tulee olla vartijakortti sekä turvasuojaajakortti.

Hakemukset pyydetään lähettämään ti  2.4.2019 mennessä osoitteeseen rekrytointi@hedengren.fi

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Yhteydenotot/ lisätiedot Kaarin Laakso, puh. 0400-705459: 25.3. klo 8-12 ja 26.3 – 27.3 klo 8-16 välisinä aikoina.

2019-03-20T10:28:14+00:00 maaliskuu 20, 2019 |