Laatu 2017-08-09T07:29:24+00:00

Oy Hedengren Ab:n laatujärjestelmä

Hedengren on käyttänyt sertifioitua ISO 9002:1994 mukaista laatujärjestelmää maaliskuusta 1997 lähtien. Laatujärjestelmä muutettiin ISO 9001:2000 tasolle joulukuussa 2003 ja ISO 9001:2008 tasolle kesäkuussa 2009, uusittiin 26.10.2015 ja se on voimassa 15.9.2018 asti.

Sertifikaattien saamisen ja säilyttämisen keskeinen vaatimus ja tavoitteemme on asiakaskeskeisyyden ohjaama, laadukas toiminta ja tämän toiminnan systemaattinen kehittäminen.

Sertifikaattien sisältö

Laatusertifikaatti kattaa:

  • Oy Hedengren Ab: Konsernin logistiikka ja yhteiset toiminnot.
  • Oy Hedengren Security Ab: Turvallisuuselektroniikan maahantuonti, myynti, asennus ja huolto.
  • Hedengren Huolto: Elektroniikan sekä koneiden ja laitteiden huolto sekä niihin liittyvät toiminnot.

Laatutavoitteet

Hedengrenin keskeiset laatukriteerit muodostuvat yhtiön yhteisistä kiinteistä tavoitteista, joita ovat palvelualttius, työn laatu ja aikataulujen pitävyys sekä yhteistyökyky, joustavuus ja aloitteellisuus. Yhtiön yhteisiä kiinteitä laatutavoitteita täydentävät eri toimintojen yhteen nidotut laatutavoitteet. Nämä laatutavoitteet tähtäävät siihen, että hoidamme toimitukset oikea-aikaisesti ja sujuvasti, eli pidämme mitä lupaamme.